förlåt, förlåt & en gång till FÖRLÅT!

förlåt för det dåliga bloggandet, igen!
men det har varken funnits tid eller ork.
i måndags var min familj & jag iväg till askersund.
vi var & kollade på snäckbåten.
där hittade jag en jätte söt ring.
sen gick vi runt i askersund & påväg hem så åkte vi till mcdonalds.
& jag tog inte kycklinghamburgare!
för typ första gången på 1 år ?!
iallafall.
igår så var vi på bio, harry potter. den var bra!
när vi hade kollat klart på filmen så gick en liten kille på mig, han var kanske nio år?
& jag såg ju att han var påväg att gå på mig så jag stod & skrattade lite för mig själv.
då sa  pappan till ungen såhär:
" jasså , är det så du raggar tjejer ? går rakt på dom "
HAHAH, då skrattade jag inte för mig själv längre!
sen när vi kom hem runt tio gick jag till ida & sov hos henne, massa mys hann vi med!
pizza åt vi, mycket gott!
& idag så ska min familj & jag åka till lerbäck & kolla
på emil i lönnerberga.
mycket med familjen dom här dagarna!
idag kanske, kanske jag ska färga håret.
jag vill det ,mitt hår är jäkligt fult, orange/gult/vitt.
& jag måste färga så många gånger om jag ska få det blondt, som jag vill ha det.
så nu skiter jag i den idén!
här får ni lite bilder från askersund

min ring


haha, mina ögonbilder

puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färj`?

2009-07-30 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0