let me go and move along, i'm better off alone

hejsan snyggingar!
nu är jag på lite bättre humör.
idag så hyrde jag & alicia film, sen tog jag jätte många kort,
på blommor & sånt.
vart ganska nöjd faktiskt.
var nyss hos min moster, erik & min kusin fanny.
hon blir bara sötare & sötare för var dag som går!
vi åt mat där & sen så " lekte " jag med fanny.
vi kollade på film,  mumindalen.
nej mumintrollen heter det ju.
hahahhaha
iallafall, känns som att tiden går så fort.
kändes typ som att det bara var någon vecka sen jag kollade på det sist fast de är
10 år ungefär.
pälade gjorde vi oxå, blev ett litet sött armband till mig & fanny.
nej, här får ni några bilder jag tog tidigare idag!





om ni snor bilderna så får ni smisk!
xoxo


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: Tack! :D

Dina bilder är jättefina ju! :)

2009-07-05 @ 00:42:49
URL: http://enjessicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder! :O:O:O:O

2009-07-05 @ 10:48:58
Postat av: Anonym

har d u system kamra?

2009-07-05 @ 17:28:06
Postat av: jonte :)

Skit snygga bilder:O



Vad har du för kamera??:)

2009-07-13 @ 06:15:36
URL: http://lundinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0