otur!

hej&hallå!
börjar bli dålig på att uppdatera, trodde dte skulle
bli lättare när skolan började men det blev tvärtom.
men ska försöka att skärpa mig, försöka iallafall!
idag efter skolan åkte jag in till stan.
skulle möta david & edlund där.
det var tänkt att jag skule köpa den där mysiga tröjan jag la upp för några veckor sen, den där vita ?
kan ju säga att den var helt slut!
jag har alltid sån otur..
det fanns en annan mysig tröja där men jag har inte XL på kläder.
sen träffade vi ida på stan så vi gick lite med henne.
så det var trevligt!

nu börjar det lukta kyckling här i huset.
som ni redan vet så älskar jag kyckling!
efter jag ätit så ska jag ladda för en riktigt myskväll!
vi ses när jag bloggar igen, haha.
kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: haha, ja herregud!

Snacka om oseriösa!

2009-09-04 @ 18:47:31
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0