this love

när man ser den där romantiska filmen där dom rätta personerna hittat varandra. när dom kysser varandra för första gången. då man tänker på denne speciella människa. tanken som får en att må illa samtidigt som den lämnar en sån underbar känsla. den tanken man inte riktigt kan sätta fingret på vad den betyder egentligen. när man släpper den oro & fokuserar på det bra. litar på hjärtat. släpper in värmen inom sig. för det är varmt. en sprudlande känsla som känns i hela kroppen. då man bara vill gå runt att le. då man känner att inget kan stoppa den härliga känslan. känslan av kärleken. det är då det tar stopp. som om det står en skylt " nu är du för lycklig, sluta med det. " att man tänker " det är för bra för att vara sant. att något dåligt kommer att hända nu eftersom det gått så bra. man kan inte vara för glad utan att någonting förstör det ." nästan ångestliknande känslan. känner alla så? eller är det bara jag? är det mig det är fel på? att jag helt enkelt är en pessimist.  för det känns som om jag är kontrollerad. att jag inte kan bli för glad. men nu, bara för en sekund så ska jag faktiskt vara så där okontrollerbart lycklig. för det jag tror på nu. det ska inte förstöras. det ska det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0