VALBORG!

tjee

haha, måste bara berätta vad min bror sa nyss.
han hade just vässat en penna, och sen tog han
spetsen på pennan och tryckte till på min arm så det vart en liten prick, eller hål..
då sa han :
gjorde det ont ?
då sa jag :
nej.
sen sa han :
det kanske vi måste sy..
hahaha, han är så knasig han!

valborg idag,
& imorrn är vi lediga, för sköönt. skolan idag var rätt
lungn, förutom att det blev lite vattenkrig eller vad man ska kalla det.
men annars bra. idag ska jag & alicia åka till sköllersta.
på kalas/fest, haha som jag skrev i förra inlägget.
så, GRATTIS IDA ÄLSKLING!
nej, det finns inte så mycket att skriva, men jag kanske skriver
om kvällen imorron, om jag orkar & hinner.
men ni kan få en bild från valborg förra året.
(helt oredigerad oxå)
puss!

Kommentarer
Postat av: Chrille

Är jag din kompis?

2009-05-01 @ 09:44:35
Postat av: chrille

vän*

2009-05-01 @ 09:45:19
Postat av: Niffe

Shuhuu!



Sedan i måndags har jag efter mångas förfrågan börjat ge fototips i bloggen. Det börjar nu bli dags för nästa tips och jag undrar om du kanske har några önskemål över vad jag ska ta upp? Ingenting är för stort, ingenting är för litet! Här har du också föregående tips: http://accordingtoniffe.blogg.se/2009/april/fotolektion-1.html



Och så vill jag passa på att berömma dig för det fina jobbet du gjort med din blogg, den är verkligen jättefin!



Ta hand om dig :-)



Hälsningar

Niffe



http://accordingtoniffe.blogg.se

2009-05-01 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0