sova, sova, sova..

orkar inte skriva så jätte mycket,
 men jag har nästan aldrig vart hemma någon dag den hära helgen.
i torsdags så åkte jag & alicia till sköllersta med linnea & agnes och sov där.
det var trevligt!
sen på fredagen skulle jag börjat på fotbollen men har inga benskydd
eller sånna hära långa strumpor eller någonting.
så jag ska försöka med att börja nästa gång!
aja,  från fredagen till lördagen sov jag hos ida.
vi är ju ganska påhittiga vi två!
HAHA.
gjorde värsta snygga dansen.
på lördagen vid ett åkte vi till sköllersta & var med pojkarna!
sen åkte vi hem vid fem, jag & ida skulle sova hos alicia.
vi lagade tacos & såg på robinson.
eller robinsson ?
aja, ni vet vad jag menar!
myyysigt var det!

a, det vart mycket sovande det dära.
nu är det söndag & imorrn är det skola igen.
fy, har säkert matteprovet imorron!
det kommer ju gå jätte bra, eller inte.
nu ska jag gå & äta.
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0