i hope that one day, you would fall for me.

hej.
idag hade jag & alicia lite skönhetssalong.
nästan iallafall, vi badade & tog hårinpackning.
och jag måste smörja in mina händer & fötter snart, som är så
jäkla torra & jag kan inte göra något om inte jag gör det.
sen innan jag lägger mig ska jag locka håret, gillar att ha lockigt hår bättre
än rakt. lockigt är så mycket snyggare.
jag är jätte sugen på att se någon bra film.
kollar inte så jätte mycket på film för jag har inga bra.
skulle vilja köpa twilight, har sett den typ 3 gånger.
men den är så bra så det gör inget att man kollar många gånger på den.
neejdå nu ska jag leta på någon bra film att kolla på!
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tack gumman :)

skulle jag fortfarande hjälpa dig med headern ?

2009-05-18 @ 16:54:16
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0