one day you'll get sick of saying that everythings alright.

var ett tag sen jag bloggade.
men igår så hade vi ju showen.
gick ganska bra förutom när vi skulle sjunga sista låten för då fick jag jätte mycket
slem i halsen, mysigt.
nej inte så värst.
men annars var det bra.
var med ida, issa, alicia & edlund innan & efter.
fast issa var inte med efter, för hon skulle åka hem.
men vi andra gick hem till ida & kollade på film.
fast vi pratade mest.

vid halv fyra ska jag, ida & alicia åka en sväng till stan.
dom skulle kolla på avslutningskläder.
så vi är väl där ett tag, & kanske träffar några roliga personer, inte vet jag ?
imorrn ska jag & alicia sova hos ida.
idas föräldrar ska åka till stockholm så vi är ensamma!
vet inte vad vi ska hitta på, ska laga tacos iallafall tror jag.
som vi alltid gör, hihi.
nej, nu ska jag gå ut i det fina vädret.
PUSSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni sjöng fint

2009-06-05 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0