We are turning into dust

hej hallå tja!
dagen har spenderats med bästa alicia!
vi åkte & köpe godis, sen cyklade vi till kullen & satt sär & smaskade.
skönt var det!
vädret kunde man ju inte klaga på.
jag & alicia tänkte först
sova i tält, men det skulle ju kanske bli frost inatt.
& jag kan knappt fatta att det är typ 28,29 skoldagar kvar till
sommarlovet!?
helt sjukt!
idag i skolan fick vi sitta ute en stund på bilden, för
rebecca, snällt tycker jag.
det var så härligt!
nej, nu ska jag hälla uppe en skål med ost chips & mumsa
till förhäxad!
förlåt för att jag tjatar så mycket om förhäxad, men jag tycker det är så
bra, haha jag är nästan en förhäxad-nörd.
jag & kusin har ju alla åtta boxer & jag kollar om dom hela tiden.
just nu är jag på säsong sju.
när man kollar på det så blir man glad.
men tänker liksom inte på saker som man går & oroar sig för.
nej, sluttjatat om förhäxad.
vi ses sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0