playing god

Jag har inte glömt bort er mina vänner. Har bara inte haft tid för att blogga pga av det fina vädret!
I söndags åkte jag och Alicia till sköllersta för att bada i Roberts pool. Första doppet för iår. På kvällen gick jag till Johan som blev 18 år. Firade honom lite, sen sov jag där. MYS. Igår ville Peter och Ewa ha med oss ut på sjön så vi följde med. Det var jätte trevligt. Dock blev lite blöta när vi körde båten. Eller ja, när Johan körde haha. Slutade iallafall med att både jag och Johan blev helt uppbrända. Gör så ont! När vi kom hem hade vi myskväll och kollade på the nootbook. Så sjukt sorlig! Hade inte sett den än, är lite seg av mig. Jajaja puss på er!
P.s: JAG ÄLSKAR MIN JOHAN ERLANDSSON♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0