All this time I was wasting

Α tjohej!
dom hära dagarna jag inte har bloggat om, har det inte
hänt så mycket på.
tankarna i mitt huvud snurrar runt som en enda stor
karusell, & jag blir så okonsentrerad, stavas det verkligen så ?
på allt annat som händer.
så jag förstår inte matten ett dugg för tankarna.
men jag tror att det har blivit bättre nu iallafall.
hoppas jag.
just nu sitter jag & lyssnar på musik.
som jag alltid gör när jag har tråkigt.
det börjar kännas som om jag håller på att bli lite febrig,
vilket inte är så bra.
men jag kommer nog bli bra till valborg iallafall.
annars blir jag sur som en liten fisk.
haha
ska försöka att gå till skolan imorrn iallafall.
jo, juste.
höll på att glömma, jag hade ju utvecklingsamtal
idag.
han verkade vara ganska nöjd med mig iallafall!
han tyckte att jag skulle fortsätta precis som jag gör.
men att det blivit lite slappt på senaste veckorna, men det
bror troligen på mitt huvud som är full av frågor..
& på måndag får vi reda på klasserna oxå,
spännande, spännande!

jag hoppas att ni fattade vad jag nyss skrev, vart kanske
inte så jätte sammanhängande..
men nu ska jag kolla lite mer på charmed.
snacka om att jag aldrig tröttnar!
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0