And if you ask me if I love him, I'd lie.

nej men hej!
sitter & lyssnar  på taylor swift, haha
tjatar om hon hela tiden.
men hon är så jävla bra, tröttnar aldrig!
det här inlägget ska inte handla om henne nu.
nej, nu ska jag få lite sagt.
har inte hänt så jätte mycket, är fortfarande
förkyld & så.
kollade bara på på dansen idag.
pågrund av min förkylning.
sen när jag kom hem & skulle äta
så kunde jag bara ta lite för det kändes som att jag inte kunde äta mer
för det snurrade bara runt en massa frågor i mitt huvud.
inget jag vill ta upp här..
nejnej, nu finns det inte så jätte mycket att skriva.
ska väl vara med ida & alicia imorrn.
sen i helgen är det ju pålsbodamarken.
det kanske jag har nämt ?
jo, det har jag nog.
förlåt, hihi.
men det händer ju inte så mycket pålsboda så..
nu ska jag gå & kolla på tv.
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0