• bring back the love •

hejhej!
idag var det en ganska bra dag.
efter skolan åkte jag & alicia till stan, vi skulle
köpa presenter till ida.
sen köpte jag en foundation också.
har inte provat den än, men hoppas att den blir bra.
jag har ju ganska svårt med foundation, hittar aldrig någon bra färg.
 på bussen hem så nös jag hela tiden.
så nu sitter jag här & mår piss.
precis när jag blivit av med förkyldningen så kommer den igen.
snorar, hostar, fryser & har ont i huvudet.
så får se om det blir skola imorrn.
ska försöka att gå iallafall.
men vi får se.
ska väl snart duscha & sen läsa, eller kanske kolla på någon bra film.
ska försöka att lägga mig lite tidigare ikväll, då kanske jag känner mig
bättre imorrn.
hoppas att ni mår bättre än jag!
ingen puss, för då kanske ni också blir sjuka.

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0