don't say the word, if you don't mean it.

har just kommit
på att jag inte har skrivit en glad påsk
hälsning från mig.
så här får ni en :
GLAD PÅSK!

nyss vaknat, fick väldigt mycket
godis igår, även om jag inte gick påsk kärring
haha!
jag har börjat fått ont i halsen & kan knappt prata.
men man behöver ju ingen röst när man ska vara ute och steka ;)
ska nog snart kolla lite mer på the secret life of the american teenager
har ju inte sett första avsnitten, när amy berättar att hon är gravid.

nja, sen har det inte hänt så mkt, ida sov hos mig i fredags då.
det var mysigt!

börjar bli tråkigt igen & blogga, ingen som kommenterar.
& jag vill ju ha åsikter!
nej, nu ska jag göra det nu jag ska göra.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk själv

2009-04-13 @ 10:40:44
Postat av: mikaela

glad påsk, fin blogg!

2009-04-13 @ 10:42:52
Postat av: eriksson

the secret life of the american teenager är as bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-13 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0