happy endings, now i know.


sol, sol & sooool!
härligt väder asså.
gick till skolan även fasten det vart en sömnlös natt.
vaknade flera gånger av att min näsa rann.
det är ju inte så jätte trevligt kanske, men så var det.
mår faktiskt bättre, & det är nog vädret som gjort mig bra.
visst, jag är forfarande förkyld & så, men jag mår bättre.
idag vet jag inte vad som händer, kanske vara med någon cool
person & coola ner mig.
hihi
sitter & lyssnar på pinks sober.
har hört den minst tusen gånger, men det är så bra text.
ska tjata på mamma när hon kommer hem att hon ska beställa klippningstid
till mig, har så himla slitet hår, & man kan knappt göra någonting med det.
så det lär väl  ta ungefär 3 veckor innan jag får en tid, men det är ju alltid något.
nästa helg är det ju pålsboda marken också.
brukar ju inte finnas så mycket att göra där, men det finns ju alltid gott marknadsgodis!
på tal om godis, så hade jag alicia & ida, bestämmt att vi inte skulle äta godis tills idag.
& vi har höllt det, iallafall jag :)

nej, nu ska jag gå ut i det härliga vädret.
& ni får en gullig bild på mig.

I'm safe up high,
Nothing can touch me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snyg du e:)

2009-04-17 @ 14:22:51
Postat av: josefin

SÖT!

2009-04-23 @ 22:18:45
URL: http://jozefiniz.blogg.se/
Postat av: josefin

SÖT!

2009-04-23 @ 22:18:50
URL: http://jozefiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0