härligt väder!

tjenare!
så skönt ute nu!
igår åkte jag, ida & alicia til stan.
skulle köpa present till agnes, som fyllt år.
 för min del blev det då present till agnes, "foundation duttar"
& ett stort blått linne :)
det var trevligt!
vi åt på la bugette (stavning?)oxå, det är
ju så gott där!
ida spillde lite curry på min mobil så nu
luktar den curry.
hah, det stank curry i hela bussen på väg hem!

vanlig skola idag, sista dagen innan påsklovet, för skönt!
när jag var påväg hem, ropade edlund
på mig.
han var vid grusplanen.
så jag edlund, sammis & daniel spelade lite fotboll.
eller, jag  gjorde inte så mkt,kollade mest på.
 men trevligt ändå!

har precis slagit in agnes present nurå, hoppas
dom blir bra!
ikväll blir det tjejorna.
hemma hos alicia, sen åker vi & bowlar.
för kul ska det bli!
nej, nu ska väl jag snart kila.
måste kolla lite vad jag ska ha på mig & locka håret.
blir nog det nya blåa linnet.
hejdå sötisar!
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0