hur vill du ha det ?

jahopp.
vaknade av att hunden, Hjalle skällde, som vanligt -.-

pålsboda marken igår då.
marken var väl ganska tråkig, men man var ju med roliga
människor.
Emin fyllde ju år oxå, grattis!
jag vågade till & med åka virvelvinden.
förra året mådde jag illa efter jag hade åkt den så jag lovade mig
själv att aldrig åka den mer, men jag vart så
sugen på att åka.
& jag mådde inte illa någon gång (y'
så den åkte jag väll mest, vi var ju mest vid
karusellerna så..
sen belv jag tvungen att gå hem halv tio för mina päron.
fasst då hade det ju blivit rätt kallt ute.
men men.
nej, nu ska väl jag göra det jag ska.
blir nog marken idag igen kanske, har ju inte köpt någe godis än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0