ida bloggar

hej josefines söta läsare!
josse är för lat för att blogga så jag har fått tagit över hela skiten..
skoja! men jag får blogga nu för hon har fullt upp med att äta chips.
vi åkte till netonet typ runt 2 idag, hon skaffade sig en webbkamra och en grön liten ny mus (det behövdes ;$)
sen åkte vi hem, åt mackor och kolla på 90210 hemma hos mig.
och nu sitter vi här och gör det vi är bra på - att äta chips och vara sociala på msn!:)
nej nu får emin snart panik för att jag aldrig blir klar.. fast jag förstår honom..
vem vill inte läsa när jag har skrivit ? mjaoou! (märk ironin)



pussilus! <3


vart ligger landet där man böjer bananerna ?


/ida

Kommentarer
Postat av: Emin

sötisar :)

2009-08-11 @ 00:11:45
URL: http://sstek.blogg.se/
Postat av: ika

svar: alltså min är också cp, jag har en till jag med.

Men när jag instrallerade och går in på "den här datorn" så finns det ingen webbkamera sak som det finns på typ en stationnär dator, för det funkade liksom så på min gamla (alltså det stationära) helt cp är vista ><

Är det så du menar du med?

2009-08-11 @ 10:46:39
URL: http://viveka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0