Ett försenat god jul!

Igår när jag kom hem från mormor, morfar & hela släkten då skulle jag skriva ett inlägg här & skriva god jul & sånt. Sen så funkar inte internet? Eller tvn & telefonen med för den delen. Jäkla telia. Det var ju vissa som inte ens kunde kolla på kalle anka! Jaja, nu funkar det iallafall.
Hoppas att ni alla fått en riktigt god jul!

Det här fick jag :


* Parfym
* Plattång
* Värmeskydd till håret
* Ipod + högtalare
* Strumpor
* Knästrumpor
* Godis
* Linne
* Örhängen
* Pyjamas
* Present kort på gina 400 kr
* Presentkort på h&m 200 kr
* Pengar

Jag är nöjd! Idag så ska jag & frugan min kolla på one tree hill som hon fick i julklapp bla. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: go jul gumman!

inte mycket ,du då?:)<3

2009-12-25 @ 14:02:48
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: ika

svar: vad är det som är smart?:)

du fick ju riktigt bra julklappar:D kram

2009-12-25 @ 15:00:41
URL: http://erikaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0