you say-i want to be youre friend. i say-forget it, it's too late.

hejsan på er.
länge sen sist känns det som.
i igår drog jag & brudarna in till stan.
när jag & alicia skulle cykla till busshållsplatsen på morgonen
så höll jag på att svimma, hade inte ätit någon frukost för jag var så stressad.
så när vi väl kom fram så började mina ben darra & mina ögon vart svartare & svartare & det kändes
som om jag skulle spy, men jag satte mig på bussen iallafall.
det var bättre så.
usch, det var verkligen jätte äckligt!
på stan så skulle vi köpa present till linnea som fyller 15 år om 9 dagar.
& dom skulle köpa present till mig som fyllde för några månader sen.
sen åt vi på la baguette, satan vad gott det är där!
på kvällen så kom linnea & agnes till oss för vi skulle ge presenterna.
bh, troser, berlock & 80 kr fick linnea av oss.
& jag fick bh & en T-shirt av linnea & agnes.
mycket nöjd vart nog både jag & linnea!
vi hyrde film oxå, the passengers tror jag det hette.
väldigt konstig film!
först så levde dom, trodde dom iallafall fast alla var döda egentligen.
konstig med andra ord!
sen åkte dom hem vid elva.
då gick jag också  hem.
jag läste ut ljudet av ditt hjärta.
den boken är så jäkla bra!
så nu ska jag börja läsa så länge vi båda andas.
det boken är så tjock så det kommer nog ta ett tag för mig att läsa den.
jag läser så segt för att jag ska kunnde förstå boken.
haha.
nej ni får bilder från kvällen när jag själv får dom.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja de börjar bli tråkigt nu , det ska va sommar !:)

2009-07-12 @ 16:06:45
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina kläder:)

2009-07-12 @ 21:12:11
Postat av: ebba

söt blogg :)

2009-07-12 @ 22:08:38
URL: http://ebbathegreat.blogg.se/
Postat av: ika

vad fina grejer du fick:)



Vad häänder idag då?:) kram

2009-07-13 @ 12:51:45
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Li

Snygg tisha! (:

2009-07-23 @ 14:23:50
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0