You can laugh and cry but everybody knows

hej.
jag tror att jag håller på att bli sjuk, eller så är det bara att jag druckit för lite vatten.
inatt så vaknade jag ungefär 4 gånger för jag tänkte att jag skulle hinna fixa mig tills
sommarjobbet eftersom jag har en halvtimme på mig.
så då vaknade jag vid två & tänkte " nu måste jag gå upp så jag hinner imorrn "
men lixom, det är klart att man hinner ?
ibland så är min hjärna väääääldigt knasig.
när jag vaknade sen vid sju när jag skulle gå upp kollade
jag om jag hade feber, & det visade sig att jag hade det.
38 grader, men jag åkte iväg till sommarjobbet iallafall.
man gör ju allt för pengarna ;)
haha, nej.
men det blev bättre sen när jag hade tagit ipren, bra skit det där!
när vi var färdiga så åkte vi hem & åt mat.
efter ett tag frågade pappa mig om jag ville köpa en egen dator för pengarna jag får.
då svarade jag att " jag vill inte betala allt själv "
då sa han " nej, det är ju klart, men du kan ju betala lite iallafall "
så snart får väl jag en egen dator, hohoooooo.
om en kvart ungefär kommer alicia, vi ska kolla på film.
det är inte bra för oss att vara ute i solen hela dagarna.
skit, det ska ju bli dåligt väder till helgen!
oj vad rörigt det blev.
jaja
en snorig puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kry <3

2009-07-02 @ 18:40:59
Postat av: Isabelle

sv: om du länkar min ? ;)



btw. krya! :) <3

2009-07-03 @ 08:54:26
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0