baby just say yes


nu får ni nöja er med dåliga mobilkamera bilder
hejs.
förlåt för att jag inte skrev någe igår men det var för att jag
var med alicia.
jag gick till henne vid halv tolv, då åt vi glass med varma hallon
på hennes altan.
mysigt var det allt!
sen efter det så bestämmde vi oss för att sola, så vi ligger där ett tag
tills solen går i moln, efter vi hade legat där & väntat tills solen skulle komma tillbaka igen gick vi in.
solen kom aldrig fram sen på länge.
på kvällen vid halvt tio så var vi med gustav.
var ute mest, sen blev jag tvungen att gå hem vid elva för min kära
moder -.-

idag fick jag gå upp klockan åtta för jag & issa ska spela in en skiva idag! :)
lite nervös, men det kommer nog gå bra.
måste sticka nu, vi hörs senare
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ne det är så himla onödigt och omoget , men brukar mest handla om avundsjuka eller att man inte gillar personen , man ska inte ta åt sig :)

gud vilket fint hår du har !

2009-06-18 @ 20:17:16
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0