can we bring yesterday back around, cause i know how i feel about you now

hejsaan.
igår efter skolan åkte vi till marieberg.
hittade allt jag ville ha, skor, Twilight filmen, & en jacka.
det var inte tänkt att jag skulle köpt jackan men mamma var gullig
& gjorde det.
så nu är det bara jeansleggins om är kvar att
köpas för min del, skönt!
sov ju hos issa oxå med natha & jossan.
mycket mys & prat.
idag vid nio cyklade vi iväg till sottern, där vi träffade alla andra.
trevligt folk, blir nog bra det där!
efter det så åkte jag, bella, issa & jossan hem till issa.
vi kollade på Twilight & åt popcorn.
sen vid fem så åkte jag & jossan hem, efter vi hade lämnat jossan så tänkte jag
åka & kolla på benny hill, men jag vart så jäkla trött så jag struntade i det.
så, nu sitter jag här.
jag tror att jag är beroende av min dator, eller.
min & min, det är allas.
vilket jag kan störa mig på mycket.
nu ska jag fråga mamma vad vi ska äta ikväll, sen lägga mig i min säng
& kolla på Twilight, för typ 100: de gången.
puss

(skorna är snyggare i verkligheten)


Kommentarer
Postat av: jonte

vart köpte du skorna ? :)

2009-06-09 @ 19:02:07
Postat av: Anonym

sv: har skorna , skit sköna och snygggga !:)

2009-06-09 @ 20:41:29
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

benny hill va inte på skolan

2009-06-09 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0