great!

det var verkligen inte min dag igår.
min kamera gick sönder, min andra som jag köpt.
så ni lär inte få några nya bilder upp på bloggen på ett tag.
jag vet inte vad det är med mig & kameror.
blir så förbannad, för jag har bara haft den i en månad ungefär.
så jag får väl börja leta efter en ny, igen.
hoppas att jag får pengarna tillbaka iallafall, för man får bara det
om det inte är några " yttre skador ".
hoppas!
iallafall, efter det så skulle jag cykla till affären.
& då får ja punka på mitt däck.
så jag fick gå hem sen.
sen vid åtta skulle jag kolla på 90210, men jag glömmer helt totalt bort det
så jag märkte när jag åt att klockan var tjugo över.
ååhh, var nära att jag slängde ut tvn genom fönstret.
det var altså ingen kul dag för mig igår.
nu ska jag gå & läsa lite.
kram

Kommentarer
Postat av: siri

sv:jag vet faktsikt inte en person hjälpt mej med det?:)

2009-06-16 @ 14:02:46
URL: http://sirimathilda.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag missade oxå 90210 :o

2009-06-16 @ 17:41:59
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0