i need you to need me

hejsan.
har nyss kollat på någon film med alicia.
var inte så jätte bra men.

fick en kommentar förut från en anomym om var såhär:"

vad konstig du ser ut på bilderna.
du brukar ju vara jätte söt.
men det såg inte ut om du på dom bilderna"

för det första så tycker jag fortfarande att man ska skriva sitt namn när man kommenterar
ett inlägg.
speciellt om dom inte är så positvia.
för det andra så har jag inte "ändrat" på mig, det är liksom så jag ser ut, & så
jag alltid sett ut.
så jag fattar inte riktigt ?
för det är ju inte så kul när folk sitter & skriver massa onödiga saker anonymt.
då kan man ju stå för man har skrivit, vilket man inte gör när man skriver anonymt.
så, nästa gång ni kommenterar min blogg.
skriv vad ni heter, eller åtminstonde msn eller något sådant så man vet lite vem personen är.
godnatt & puss

Kommentarer
Postat av: siri

bra sagt!

2009-06-13 @ 23:44:44
Postat av: Gurra

haha vad fin du är på det kortet:) det är du annars med :) haha

2009-06-15 @ 10:25:35
Postat av: jossse

haha, tack gustav! :)

2009-06-15 @ 10:28:39
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0