I remember those simple things

tjohej!
igår sov jag, ida & alicia i tält.
det vart väldigt varmt vid sju, vart nästan stekta.
så vi gick in & la oss i min säng & sov till tio.
sen har vi bara solat & badat & slappat.
vid fyra/fem så åkte hela familjen till örebro.
där köpte jag blonderingslingor, heter det så ?
iallafall, det, godis & en ny kamera.
änligen!
tredje gången gilt.
denhär gången vart det en rosa nikon coolpix.
är riktigt förbannnad nu, för jag råkade göra så det vart engelska ist för svenska.
& det står inte hur man ändrar språket någonstanns?
ååååhhhhhhhhhhh!
jag hatar sånthär.
juste, jag köpte coccosolja oxå, så brun borde jag bli sen!
imorrn så ska jag & alicia börja sommarjobba.
& på rasten som vi har då ska vi gå & äta glass på glassbaren i hjortkvarn!
nej, nu ska jag & alicia kolla på 90210
puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: tack :)!



Jaså, vad har du ätit då ? :) <3

2009-07-01 @ 16:19:50
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0