I used to be a fool

hej.
förlåt för det inte kommit upp någe inlägg på länge, jag har
egentligen ingen bra ursäkt om det denhär gången.
i förgår så sov jag, alicia & elvira i tält.
det var faktiskt inte så kallt som jag trodde.
vid 12 kom gustav, han var uppe för han kulle installera någe spel, den nörden.
haha!
sen gick han hem vid ett igen, men vi somnade inte förens tre kanske?
igår så åkte jag & tjejerna på bio.
altså, jag, jossan a, linn, emma a, natha.
fast bella & issa kunde inte följa med för som skulle ha teaterträning.
filmen var bra.
alla grät flera gånger, vi är lite töntiga vi.
det var kul iallafall!
bilder kanske kommer om jag får några, hihi
alicia ringde till mig nyss & sa attd et var 21+ grader ute.
solen börjar kanske fatta att det är sommar nu ?
jaja, nu ska jag ta på mig lite kläder & gå ut i det fina vädret.
pussss!

I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain
The more I have to change I just stay the same

The same, the same, I stayed the same

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurtful, den låten är så bra!

2009-06-22 @ 14:25:55
Postat av: Anonym

sv: jag har ont i ena.. :/ men jag badade ändå (a haha

2009-06-22 @ 22:09:20
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: BLONDIE.

Vacker :)<3

2009-06-23 @ 17:47:50
URL: http://blondinbloggerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0