if Cupid's got a gun, then he's shootin'


hej på er snyggingar.
idag är det söndag, & konstigt nog på varje söndag
är jag trött, sur & känner mig sjuk.
jag vet inte varför, men det är så jämt på varje söndag.
så idag har jag bara kollat på tv hela dagen.
kolade på the hills på mtv.
jag fattar inte riktigt det där programmet, om det är
sen  dammsög jag oxå.
men det var inte så ansträngande.
så jag har bara tagit det lungt, det är väl kanske därför
jag känner mig sjuk.
ikväll ska jag kolla på något nytt program som går på kanal 5.

Privileged heter det tror jag.
såg på blogg.se startsida att någon hade skrivit om det så då tänkte jag.
varför inte ?
efter jag kollat på det ska jag nog kolla på Vi hade iallafall tur med vädret igen, med familjen.
dom hade tydligen hyrt den förut.
nej, nu ska jag gå & hjälpa mamma & syster med bakningen.
för pappa fyller år imorrn.
puss!
 


Kommentarer
Postat av: jonte

den där filmen är dålig..

vilka fina ögon du har btw (A)

2009-06-15 @ 10:14:31
Postat av: a

du är så fin!

2009-06-15 @ 10:20:37
Postat av: siri

så fint öga:O

2009-06-17 @ 16:27:37
URL: http://sirimathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0