matte is the shit!



en liten opassande bild, men den är ju
iallafall på mig & alicia! :)


vaknade vid
9 idag, lite väl tidigt men när jag kom
in till köket
var den 10 , mamma hade väl ställt om klockorna
till sommartid.
om det bara kunde blir sommar snart då..
aja
den hära dagen kommer bestå av att
plugg, plugga, plugga!
usch, vad jag hatar matte.
är ju verkligen bäst påt, eller inte!
har prov imorrn.
& dans!
nej, nu ska väl jag ta en kopp te & sätta mig vid matteboken.
om jag orkar..
annars blilr det väl att kolla på tvn.
MAHA!
hejdå sötisar!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-03-29 @ 10:20:10
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: alicia

vi är så jävla söta!

<3<3<3

2009-03-31 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0