sjuk & mysig

tjee

igår pratade jag med edis i telefonen.
vi pratade om allt möjligt!
men samtalet blev nog lite långt, längre än en timma.
ringde från min hemtele till hans mobil
så jag får spela oskyldig när räkningen kommer (a'
hihi.
kollade på andra avenyn oxå.
det händer ju typ ingenting längre.


a, nyss kollat på mia & klara.
haha!
vart hemma idag med.
allt bara snurrade runt när jag vaknade imorse.
inge kul alls.
så det blir väl makaroner & köttbullar sen.
är jätte sugen på någon god maträtt, men vet inte vilken.
& jag orkar inte laga något anstängande.
jag är laaaaaaaaat.
men jag är ju sjuk så...
idag i skolan skulle vi ju ha matteprov.
men jag missar ju det nu, men det är nog ganska bra
iallafall för jag kan inget av det dära.

nej, nu ska jag kolla på någon bra film, eller
om det är något bra på tvn.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0