sweet dreams are made of.. hur går den ? : o

nej men hej!

sov med linnea agnes & alicia igår då.
kul, för länge sen asså.
min dröm var så knäpp.
jag & mamma var i köket då kryllade
det av blodiglar.
då skulle mamma & jag trampa på dom,
men då började dom krypa upp på våra ben.
men sen kom emin & räddade oss!
HAHAHA.
ibland har jag ganska bra fantasi!
vid ett åkte jag och alicia hem.
då åt vi pannkakor, men dom var så mättande så
vi åt bara en & en halv var.
nu sitter vi här.
ska snart gå till alicia för hon ska prova
en klänning till mixingen.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet dreams are made of this... http://www.youtube.com/watch?v=zQ9zycElysU



Fast det kanske du redan visste :)

2009-03-24 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0