AFTER THAT DREAM I'VE HAD, I DON'T THINK THAT I'M IN LOVE ANYMORE.

hej på er!
anledningen till varför jag inte bloggat förens idag är för att
dom gräver utanför mitt hus.
vet inte riktigt vad dom ska göra, men igår hade vi varken telefonen eller
internet, så jag vart sur.
var nära på att gå till dom dära gubbarna där ute & säga till dom.
haha, men det är ju inte deras fel, tror jag inte ?
idag träffade vi dom nya klasserna, tror faktiskt att det kommer bli bra.
man lär ju känna nya personer oxå, man har ju vetat vilka dom var, men inte pratat
med dom så mycket.
går bara en till dag denhära veckan, har ju lov grejs på tors-fre.
så det blir som en långhelg!
sen när jag kom hem idag så hade poolen blivit uppfylld, så om några veckor
kommer jag ligga där i.
mhmhm, för skönt.
ida kommer nog till mig sen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men blir säkert kul
som vanligt! :)
nu ska jag leta efter något att äta, är jätte hungrig eftersom det inte var någon
god mat i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0