I can almost see it, That dream I'm dreaming.

hej.
idag har ju vi prao, & som jag skrev i förra inlägget, så
"praoar" jag hemma.
städar & så, mammas lista var ganska lång, men det går nog snabbt.
för jag vill ju gå ut oxå, är ju jätte fint väder!
vaknade tidigt idag av att jag pussade mig på armen,
så man kan ju undra vad jag drömde om, haha!
så när jag hade vaknat till lite gick jag upp & kollade hur
många grader det var, 15 +.
härligt!
idag får jag säga grattis till linnea oxå, hon har namnsdag idag!
egentligen, så betyde väl inte namnsdagar  så mycket ?
det är ju bara ett namn, det är ju hundra personer som heter likadant.
men ändå så firar vi varandra när man har namnsdag.
lite konstigt kanske, men det är ju så vi gör!
en till sak jag drömde om, var att jag blev en känd sångerska.
fatta känslan att stå & sjunga för många tusen människor.
som kommer och kollar på en bara för att personen är
så bra på att sjunga.
jag vill känna den känslan någon gång
i mitt liv, på riktigt.
spela in massa skivor som säljs på många ställen.
höra sig själv på radion.
det skulle vara coolt.
nej, åter till verkligheten.
ska snart ta på mig kläder & börja städandet.
uppdaterar senare hur det har gått.

lite bilder kanske kommer sen, från igår

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, vi får bli kända tillsammans ;)

Vi har ju vårt första gig den 28 och det andra är på skolavslutningen. Jag tror att vi kan komma långt ;D



<3

2009-05-13 @ 11:40:57
URL: http://isibelle.blogg.se/
Postat av: EmiN

våta drömmar jossan? ;)

2009-05-13 @ 22:34:29
URL: http://sstek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0