i was tryin to fly, but i couldnt find my wings.

puh!
vart varmt väder endå, eller ibland var det varmt iallafall!
vart inte att åka hem till agnes, det vart att cykla med alicia tiill hällebo sjön, där vi
skulle möta linnea & agnes.
jag & alicia är inte sådär jätte bra på att åka ensamma dit, så vi åkte runt lite.
men till sist när vi hade pratat med lite folk så kom vi dit.
var skönt, men badade aldrig.
linnea gjorde, & jag lovade henne att jag skulle göra det, men jag fegade ur.
men nästa gång, nästa gång!
då lovar jag linnea!
haha.
på hemvägen började min cykel strula, eller mammas cykel så den växlade av sig själv.
men, jag kunde inte göra något åt det.
& jag känner mig ganska stolt!
för efter vi cyklade till hällebo så cyklade vi till sköllertsa.
ujuj, vad huriga vi är!
så när vi kom hem till linnea & agnes så åt vi lite & satt vid datorn, ute var vi ju
oxå!
nu är jag vrålhungrig, skulle kunna äta upp en båt.
så nu lämnar jag er & går till maten som väntar i köket.
nu får ni en svettig puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0