I've lost my power.

hej på er.
igår var jag med alicia & lite med gustav.
var ute en stund sen gick jag & alicia in & smörjde oss med brun
utan sol, jag kan ju meddela att vi inte är så bra på det!
fast, mina ben, mage & rygg vart bra, resten behöver jag ju inte nämna..
jaja, idag klippte jag mig, äntligen!
vart bra, men väääldigt kort, nästan för kort, men det slitna är borta nu iallafall.
& det är riktigt skönt!
om någon timma eller så, så ska jag + familj åka in till mariberg,
vet inte vad dom ska köpa med jag & mamma ska iallafall kolla på adidas tröja till mig.
hon hade köpt en till mig igår, men den var för stor så vi ska kolla på någon annan idag.

nu vart jag jätte sugen på tacos!
mhmhm, vad gott, ska frågade mamsen om vi kan äta det idag.
det är ju faktiskt fredag så.
hoppas ni får en bra eftermiddag & så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0