leave the pieces when you go



mycket sol & bad idag, kanske lite för mycket sol för min del.
kan bara säga att jag kommer få väldigt ont imorrn.

igår sov jag & alicia hos ida, var mysigt!
 vid tio var vi ute & cyklade, kom hem till ida vid elva.
sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, somnade vid ett tror jag iallafall.
idag solade vi & badade, så jäkla skönt!
var typ 22+ grader!
men det vart ju inte så skönt när jag hade bränt mig, som sagt.
nu ska jag ducha & sen ska jag kolla på förhäxad.
en solbränd puss får ni!
You're not sure that you love me
But you're not sure enough to let me go
Baby it ain't fair, you know
To just keep me hanging 'round
And it's alright, yeah I'll be fine
Don't worry about this heart of mine
Just take your love and hit the road
There's nothing you can do or say
You're gonna break my heart anyway
So just leave the pieces when you go


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj

2009-06-01 @ 07:54:07
Postat av: S

sådär brukar jag med se ut, jääääämt ;) haha

2009-06-02 @ 20:43:29
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0