THIS IS REAL, THIS IS ME.

tjo!
jag var helt slut igår efter en heldag i hallsberg.
hade dansuppvisning.
var där vid halv tio & åkte hem runt nio kanske ?
var väldigt jobbigt iallafall.
men det gick ganska bra :)
så idag har jag vart helt konstig, väldigt trött & pratig.
jag blir väldigt pratig när jag är trött.
så, förlåt alla!
fick världens skrattanfall idag oxå, tappade gaffeln.
det är ju inte så kul, men av någon andledning skrattde jag jätte mycket!
& sen när jag kom hem och skulle ställa cykeln på baksidan ramlar jag över mammas
gamla cykel som står brevid.
haha.
jag vet inte vad det är med mig idag.
senare ska iallafall jag & alicia följa med ida när hon ska klippa sig.
sen ska väl vi hitta på något.
men kan inte vara med dom så jätte länge, måste städa tills imorrn.
kommer mycket folk då,
ni kan ju gissa varför.
JO, JAG FYLLER ÅR IMORRN!
nej nu ska väl jag vara lite social på msn kanske ?
puss iallafall!

This is real, this is me
Im exactly where im supposed to be now
Gonna let the light shine on me
Now i've found, who i am
There's no way to hold it in
No more hiding who i wanna be
This is me.

Kommentarer
Postat av: :P

grattis

2009-05-12 @ 07:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0