You've forgotten, about us

hej & hå!
fick reda på klasserna idag, var faktiskt inte
nervös, bara när vi hade fått papprerna nervända & skulle räkna till tre
så vi fick vända upp dom, då var jag lite nervös.
kom i 7c, blir nog bra, men hade velat att komma
i samma klass oxå som chippe, emin & agnes.
men sånt är livet, allt är inte rättvist,
även om jag skulle vilja det ibland..
sen så vart det dans efter skolan.
ska ha nån jävla keps på oss, haha säger jag bara!
jag HATAR verkligen HATAR att ha keps på mig, speciellt när jag har ett så stort
& fult tryne till ansikte..
jaja, skulle samlas klockan tio på söndag i allehallen,
så jag kommer vara där hela dagen, fyfan vad jobbigt.
för sen är det ju skola dagen efter, nej det är inget jag längtar till.
på fredag ska jag klippa mig frästen, så skönt!
men jag vet att det kommer bli väääldigt kort, & jag vill ha
långt hår.
men det är så jäkla slitet, så klippning är ju det enda man kan göra..
ikväll ska jag & alicia kolla på 90210, & the secret life of the american teenager.
bra program det där!
nej , nu ska ni få lite bilder från i helgen när jag sov hos issa :













PUSSS!

Kommentarer
Postat av: alicia

så jävla fina bilder! :)

2009-05-04 @ 19:30:03
Postat av: jonte

fin kläning:D

2009-05-08 @ 18:39:36
Postat av: Isabelle

"jonte" tkr att min klänning är fin (a) :D

Och jag tkr att vi är bäst på att fota o modella (y)

+ att du är sötast! :)

<3

2009-05-08 @ 18:46:43
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0