when the snow is falling..

Hej på er! Just nu är jag superglad. Men kan inte berätta varför.
Jag åkte till marieberg igår, därför jag inte bloggade. Köpte skor. Kanske slänger upp en bild
på det sen. Idag så blir det plugg för min del. Har no & matte prov imorgon. Great! Jag
är sämst i båda ämnerna. När vi ändå är igång att prata om skolan så kan jag säga att jag fick G+ , VG- på svenska provet. Jaja, blev godkänd i allafall.
Frästen! Det snöar ute! Åh. nu vill jag ha julafton!
Nu ska jag dricka upp mitt te & äta upp muffinsen så jag kan återgå till mitt enormt roliga pluggande.
PUSSEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är precis lika glad som du älskling!

fatta att vi är på väg mot målet vi inte trodde vi skulle nå!

älskar dig älskade jossi!

<3<3<3

:*

2009-11-04 @ 17:34:04
Postat av: Isabelle

Happy face! :DD <3

2009-11-04 @ 18:45:43
URL: http://isibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0