tell me you love me


Hello!
Har nyss ätit lite kvällsmat. Blev nudlar för min del. Inte världens
godaste men det duger. Har inget roligt att dela med mig nu men kände att
jag skulle göra ett inlägg i allafall. Jag har fått eksem på min mage & rygg av någonting.
Har igen aning vad jag har fått det ifrån. Vet bara att det kliar som fasiken!
Ja, så kan det vara. Snart kommer min fruga Alicia till mig. Vi ska kolla
på 90210 som går på tv400. Det är gamla avsnitt, men vi kollar på dom  iallafall!
Nog om det,
 PUSS


Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.

And tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start.
Runnin' in circles, Chasin' tails
Comin' back as we are

I'm goin' back to the start...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0