I'M BACK!

Hej på er igen!
Nu är jag tillbaka. Anledningen till att jag inte bloggat vet ni ju redan.
Mycket prov.. I måndags hade vi engelska, tisdags matte & spanska torsdag svenska. Har
fått reda på matten & spanskan. I matte fick jag IG. Jag är besviken på mig själv! Spanskan gick det
bättre, VG. Nej nu ska jag inte sitta här & prata om tråkiga saker! Nu är det lov. Känns verkligen bra!
Men också som att jag kommer att få mycket att göra. Ikväll tar jag det lugnt i varje fall. Kommer nog mest
att sitta bänkad framför idol. Fredagsmys helt enkelt.
Imorgon så ska jag åka en sväng till marieberg. Alicia ska kanske med. Jag ska köpa lackleggings.
Har tänkt ut en perfekt outfit för julafton. Ja, julafton! Jag längtar så.. Men jag lär nog andvända kläderna
innan. Jaja.
PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: siri

låter är otroligt bra:D

2009-10-23 @ 20:25:12
Postat av: Anonym

sv: ne och de är samma anonyma varje gång.

och samma grej varje gång , jag ska fan spåra ip adressen<3

2009-10-23 @ 20:47:04
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Erika

Om du hittar några lack legging kan du säga till

var du hitta dem då? har letata länge efter såna,

men hittar aldrig några rikigt bra :)<3

2009-10-23 @ 21:50:40
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0