love ?

 
Såg att en på bilddagboken hade laddat upp en text där det stod "  lägg ut denna på din  bilddagbok, inom 2 minuter, om du verkligen älskar någon."
& sen var det en bild där det stod "love".
Jag hade gjort precis samma sak för två dagar sen.
Att det kan ändras så fort egentligen..
         

Iallafall, idag så ska jag hjälpa mamma att städa lite.
När jag är klar med det så ska jag kanske träffa ida & simon.
Jag känner mig så tråkig när jag inte har något roligt att säga eller laddar upp några bilder.
FÖRLÅT!
Men efter jul, då fan ska jag bli rolig. Ja, jag får ny kamera iallafall & det är ju en början.
Anyway.
PUSS
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0