Stop this beat is killing me!

Gårkvällen vart lyckad! Mycket prat & mys. Idag vid halv elva kom min kusin Izabella & hämta
upp mig. Vi åkte till henne i kumla. Gjorde inte så mycket men det var trevligt iallfall!
Izabella hade rensat sin garderob så jag fick med mig lite kläder hem, alltid bra!
& vet ni ? för första gången på flera år så passade ett par jeans på mina vackra ben. Jeansen var lite
för långa men vem bryr sig ? Dom satt annars perfekt. Dom var oxå  ljusgula i färgen ;)

Juste! Jag klippte ju mig igår oxå, det vart sådär faktiskt. Hon tog inte så mycket på längden iallafall, men uppklippningen var inte så bra..Så kan det vara.
 Alla bilder sen när jag var hos Ellen & igår kommer inom kort!


Jag vet att mitt hår var rufsigt på bilderna..
PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: ika

svar: okej låter bra det (:

Just nu är min kompis ifrån kalmar här, kanske jag har sagt?

men imorgon åker hon hem och jag vet inte ritkigt vad som händer efter det. ta det lite lugnt, kanske fest i helgen osv (:



Snygga jeans, kram!

2009-10-27 @ 19:22:37
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fina jeans fint hår ja du är fin hela du gumman

2009-10-27 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0