You had a good girl, good girl but didnt know how to treat her, treat her

SVAR PÅ ANONYM:



ojoj, jag läser många bloggar. fast jag läste mer förut.
förut läste jag paow, kissie, kenza, dessie men det gör jag inte längre.
vet inte riktigt varför men kissie är ju en vuxen fjortis & det orkar jag inte.
så nu läser jag mina vänners bloggar & dom som går/gått på min skola.
& det är ganska många.
fokis läser jag oxå!
jag läser ungefär 20 olika bloggar enligt bloggkoll.

idag är det söndag.
jag har blivit förkyld igen under natten, inte kul!
så idag lär det väl bli en slappar dag.

dagens så tar jag raggsocker, mammas strumpbyxor med mönster på,
& en tröja.
mysigt säger jag!
kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt ser det ut

2009-09-13 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0