från och med duuuuuuuu.

Nu har Alicia precis gått hem. Vi har kollat på one tree hill. Finns knappt något avsnitt som jag inte gråtit till. Antingen har serien blivit sorligare eller så har jag blivit känsligare. Jag tror på det förstnämda. Snart ska jag packa & fixa iordning mig för ikväll ska jag gå på bio med Agnes, Ida, Kajsa, Sebastian & Sebbe. Vi ska kolla på the town. NAJSSSS. Efter det så ska jag sova hos Agnes. Så himla mysigt. Känns som om jag är fullbokad. Har inte vart ensam en dag på hela lovet. Både bra & dåligt. Jag får ju aldrig ta ut mina aggressioner på någon. Det behöver jag så ska nog gå & skrika lite på mamma sen haha. Ne vad taskig jag är. Funderar på om jag ska äta något. Har inte gjort det på hela dagen. oups. Rörigt inlägg but you like it. BYE BITCH.





Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

söta bilder :D

ha en underbar kväll!

kram :)

2010-12-29 @ 19:16:16
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: jennifer

fina tjejor :)<3

2010-12-29 @ 20:24:08
Postat av: Malin

snyggingar!!!!! <3 puss :)

2010-12-29 @ 23:11:28
URL: http://firequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0