& now what we're taking control, we get what we want, we do what you don't.


jag fick jätte trevligt sällskap på konfirmationslägret. ni är underbara tjejer! på fredagskvällen kom vi på den lysande idén att vi skulle vara uppe hela natten. dagen efter skulle vi nämligen upp klockan 8 & det var redan för sent för att sova tänkte vi. när klockan var runt 5 så orkade vi inte längre vara uppe utan sov dom få timmarna som var kvar. var ju inte sådär jätte pigg sen när jag kom hem kan jag ju meddela haha. efter det åkte jag till älskling & myste men gick hem tidigt eftersom jag var så himla trött. har inte återhämtat mig helt än så ska nog sova lite snart igen. sen måste jag plugga. har spanska prov på tisdag. HJÄLP MIG GUD.
p.s; jag älskar min johan!♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Naaw!

2010-12-05 @ 21:26:25
URL: http://psychobillybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0