maybe i'm not the kind of girl, maybe i'm different

Tänkte visa er lite av alla mina hårfärger jag har haft i mitt tunna hår genom åren. Haha!

Det började med naturligt blont..

Sen så gjorde jag lite "fina" slingor i mitt hår. Dock var det inte permanent färg..


ville helt plötsligt ha blondt hår, vilket resulterade orange/gul färgat hår

Färgade därför brunt igen..

Efter det ville jag ha lite rödare hår. Det blev röd lila..

Färgade rött. Vilket var riktigt snyggt! & dyrt...

Den röda färgen gick ur så jag färgade svart..

Den svarta färgen blev ljusare..

Ljusare..

& ljusare..

Sen var jag nästan blond, men tyckte att håret var för oranget, dum som jag var färgade jag det brunt igen..

Sen så har jag bara fortsatt att färga mitt hår brunt som det är nu.


Herregud. Jag borde ju ha tur att jag ens har hår kvar på huvudet så många gånger som jag har färgat haha. Ett tips till alla som vill färga håret : GÖR DET INTE FÖR GUDS SKULL!
Onödigt bara, haha.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var jätte fin i rött hår josse!:)<3

2010-01-04 @ 14:08:46
Postat av: siri

du är fin i alla hårfärger jue :O

2010-01-04 @ 14:18:30
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0