so you'll be mine forever and almost always

hejsan
i måndags var min familj + alicias familj till lerbäcksteatern. det var bra som vanligt. (bilder kommer) efter det åkte jag & alicia till glottra & sov i tält med malin, johannes, danne, fredrik & marcus. jätte trevligt men inte så kul att ha myggbett överallt nu..sov ungefär i en haltimme så var jäkligt trött sen. vid 10 tog jag & alicia en buss hem för att vi skulle senare åka till stan & gå på eclipse. kände mig som en zombie haha. men filmen var bra! hade lite svårt att koncentrera mig lite för min trötthet, var nära att jag somnade. när filmen var slut så hade det börjat ösregna ute. så vi sprang till bussen men vi vart helt dränkta endå. & då menar jag verkligen dränkta..när vi äntligen kommit hem så var det ingen hemma hos mig så jag gick till alicia & vi la oss i hennes badkar & åt. nu är jag ap förkyld. wihooooo. PUSS

in an ordinary fairy tale land
theres a promise of a perfect happy end
and I imagine having just short of that
is better than nothing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0