you have stolen my heart boy


tio val

1. Pank eller pengar? Pengar
2. Ihop eller singel? just nu, ihop
3. Dag eller natt? bror på
4. tv eller Data? data haha
5. Familj eller vänner? båda
6. fanta eller cola? fanta<3
7. fest eller hemma kväll? bror ju på vilket humör jag är på
8. Färgfoto eller svartvita? färg
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? bilddagboken



om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? 10:11
2. Namn? josefine
3. Vart bor du? hemma
4. Hur många barn vill du ha? 2 max
5. Vill du gifta dig? ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär
7. Har du ätit sushi? nej hahah
8. Favoritglass? jordgubbsglass!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 3 tror jag
10. Humör? uttråkad, trött, förvirrad

kan du...

1. Kan du röra på öronen? ja klart jag kan röra på mina öron hahah
2. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
3. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaa
4. Har du syskon? ja
5. Har du ljugit på någon fråga ? nej
6. Har dina föräldrar ljugit för dig?  nej det tror jag inte
8. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nejdå
9. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nosir
10. Har du pussat någon som är äldre än dig? ja haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna när ni skulle likna kändisar! :D haha

2010-07-08 @ 11:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0