det är nåt mellan oss, mellan oss och världen.




hej på er snyggingar!
som ni märkt så uppdaterar jag väldigt sällan nu för tiden & det är för att jag inte har någon motivation till det. tyvärr. när jag väl skriver här så är det nästan bara texter & det kanske inte är så kul för er. men när jag har något att skriva om så kommer jag givetvis göra det.
igår så åkte jag + familj till ullared. hittade ganska mycket men kommer inte få allting nu. det är ju snart jul. herregud vad tiden går fort. & den första snön kom igår. visserligen var det snö/regn blandat men endå.
nu sitter jag hemma hos alicia & lyssnar på ibland gör man rätt, ibland gör man fel med markus krunegård. NAJZZZ. later alligator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0